::: اهمیت لوگوی صوتی در برندها

مگر لوگو هم صدا دارد ؟ لوگوی صدادار دیگر چیست ؟

برای برندهای بزرگ، استفاده از تمام حواس مخاطبان، یک اصل کلیدی است.برندهای بزرگ با نشان تجاری، نگاه مخاطبان را به خود جلب میکنند. شعار خود را به شیوه های زیرکانه در یاد آنان ماندگار میکنند و از آنان میخواهند که هرجا علامت و نشانی از این برند به چشمتان خورد، درنگ کنید و تصمیم بگیرید.
اما برندهای بزرگ تمام حواس مخاطبان را هدف قرار میدهند: باید برای گوش های آنان نیز آشنا بود.
لوگوی صوتی همان نوای آشنایی است که شرکتهای همراه اول ، ایرانسل، سامسونگ و ال جی و ... در پایان تیزرهای تلویزیونی و رادیویی خود مینوازند و آنقدر در این امر استمرار داشته اند که همین نوا به تنهایی، یادآور نام و نشان تجاری و شعارشان میباشد .
داشتن لوگوی صوتی و بازپخش آن در بلند مدت، این قابلیت را دارد که به نوایی حک شده در ذهن مشتریان تبدیل شود، طوریکه حتی به عنوان زنگ تلفن های همراه آنان مورد استفاده قرار گیرد. مثل لوگوی صوتی بوتان که هرچند اکنون کمتر شنیده می شود، اما همچنان در ذهن مخاطبان باقی است.
لوگوی صوتی، ساده و کوتاه است. اما تاثیری پیچیده و بلند دارد.

گوش های مخاطبان/ مشتریان را فراموش نکنیم.

/ 1 نظر / 29 بازدید
نیما

سلام مطلب جالبی بود! بیخود نیس از قدیم گفتن: پیرهن صورتی دل منو بردی :) اگه دنبال یه سایت به روز و متنوع می گردین که از وب گردی لذت ببرین بهتون پیشنهاد می کنم حتما به دبدبه (www.dabdabe.com) سر بزنین. جدیدترین و جالب ترین مطالب دنیای وب رو می تونین توی سایت دبدبه بخونین. ممنون که واسه خوندن این کامنت وقت گذاشتین. منتظر شما هستیم